Iltani iloksi tein pientä listausta kummallisimmista ja kamalimmista viesteistä, joita olen aikojen saatossa saanut netissä. Osasta olenkin jo raportoinut täällä, joten niitä en listaa enää uudestaan, ja osa mehukkaista tarinoista on valitettavasti vaipunut unholaan, mutta tässä parhaita, ennenjulkaisemattomia paloja nettideittailun ihmeellisestä maailmasta:

  • ”Lähtisitkö kanssani nudistimatkalle Etelä-Ranskaan? Olen vastikään eronnut juristi, ja minun piti lähteä reissuun tyttöystäväni kanssa. Matka olisi sinulle täysin ilmainen.” (Toim. huom: Näillä ensitreffeillä kaikki tosiaankin paljastuisi kerralla ja vastapuolta ei tarvitsisi turhaan yrittää huijata omaa vartalotyyppiä imartelevilla vaatteilla!)
  • ”Olisitko kiinnostunut tulemaan tasokkaisiin alastonkuviin? Maksaisimme 6000 euroa sekä matkakulut. Kuvat myydään yksityisille keräilijöille Euroopassa.” (Toim. huom: No kun halvalla lähtee, niin mikä jottei!)
  • ”Tule mukaan uuteen Treffit pimeässä -ohjelmaan! Kuvaukset käynnistetään parin kuukauden päästä ja lisätietoja löydät täältä!” (Toim. huom: Mä olenkin aina halunnut löytää sen oikean pilkkopimeässä käsikopelolla samalla, kun tv-kamerat surraa ympärillä.)
  • ”Mä olen Pete/Ville/Rane ja tässä on Pikku-Pete/Pikku-Ville/Pikku-Rane, jonka pituus on 25 cm. Say hi!” (Toim. huom: Minua ei todellakaan kiinnosta, montako senttiä lihaa lahkeestasi löytyy enkä myöskään ole kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta lihanpalasi kanssa, joten lähettäisitkö kuvia vehkeestäsi jollekin toiselle, kiitos.)
  • ”Moi, mitä kuuluu?” (Toim. huom: Jos sinulla on sanottavaa yhden lauseen verran, voit siirtyä suoraan seuraavaan profiiliin.)
  • ”Sä vaikutat profiilisi perusteella pinnalliselta ja omahyväiseltä, ehkä vähän itsekeskeiseltäkin, mutta jos et ole sellainen, niin laita mulle viestiä.” (Toim. huom: Ehdottomasti! Viestisi oli niin myyvä, että tuli heti sellainen fiilis, että laitan vastausta tulemaan.)
  • ”Mullahan on siis huonekalut ja kaikki mun asunnossa.” (Toim, huom: Jipii! Teit minuun lähtemättömän vaikutuksen! Koska kaikillahan ei niitä huonekaluja ole, joten erotut joukosta ehdottoman positiivisesti!)
  • ”Kissan DNA on tosi jännä. Siihen on jotenkin sisäänkirjoitettuna se, että kun hännästä pitää kiinni, niin kissa alkaa vetää. Samoin se, että kun kissan selkää silittää, se nostaa persiitä ylös. Muutenkin luonto on todella ihmeellinen, koska koskaan ei voi tietää etukäteen, milloin lamppu palaa.” (Toim. huom: Nyt viimeistään on aika hoitaa se lääkitys kuntoon.)
  • ”Kiinnostaako eroottinen seikkailu tasokkaan liikemiehen kanssa?” (Toim. huom: Ei. Sama mies on lähettänyt saman yhden lauseen mittaisen viestin minulle ainakin neljään otteeseen, vaikka olen jo kertaalleen hänelle vastannut kieltävästi. Se sisälukutaito...)
  • "Olen tuttu Maajussille morsian -ohjelmasta!" (Toim. huom: Mikä meriitti! P.S. Pystyykö noilla mun 10 sentin (nahkaisilla) koroilla kävelemään siellä pellossa jouhevasti? Jos kiltisti pyydän, opetatko mua luomaan lantaa?)

Että sellaista tällä erää. Olen myös kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia - mikä on oudoin tai kamalin viesti, jonka olet saanut nettideitiltä?