Olen saanut eräältä hieman päälle kolmekymppiseltä, myyntityön parissa työskentelevältä mieheltä saman, copy-peistatun viestin useaan otteeseen. Viestissään hän kertoo eronneensa vastikään vaimokkeestaan ja toteaa, ettei ole näin pian eron jälkeen liikenteessä tositarkoituksella. Hän kehuu kielitaitoaan (ja nyt en siis viittaa ruotsiin, englantiin, saksaan tai muihinkaan kansainvälisiin kieliin), mainostaa olevansa parhaimmillaan kuudesti laukeava ja kuvailee itseään omahyväisin adjektiivein. Kun olin saanut saman viestin nelisen kertaa, torjuin miehen eli hän ei pysty enää lähettämään minulle viestejä palvelussa. Rajansa kaikella.

Onneksi hätä ei ole tämän näköinen! Mies on nyt luonut itselleen uuden, kuvallisen ja aiempaa siistimmän profiilin ja on lähestynyt minua jälleen kerran viestillä. Nyt hän onkin liikenteessä tositarkoituksella eikä enää kehuskele mieskunnollaan vaan ehdottaa oikeita deittejä. Aiemmassa profiilissa miehellä ei ollut kuvaa, mutta hän kehui olevansa komea. Totuus paljastui uudesta profiilista ja jälleen voidaan todeta, että kauneus/komeus on katsojan silmissä.

Vastasin miehelle, että eikö hän ole samainen tyyppi, joka on lähettänyt minulle saman viestin useaan otteeseen ja kehuskellut viesteissä kuudesti laukeavallaan. Perään liitin nauravan hymiön. Vastausta odotellessa

En tiedä, mihin ihmiset ovat kadottaneet itsekunnioituksensa nykypäivän deittimaailmassa. Itse en ikinä kehtaisi lähetellä samalle ihmisille useita viestejä, jos tämä jättäisi vastaamatta ensimmäiseenkin. Sitkeys palkitsee? Ehkä se vahingossa poisti ne edelliset, joten mä laitan tän menemään nyt viidettä kertaa? Ai niin, enhän mä muistanut, että mä tolle oon jo viestitellyt, kun mä lähetän sata viestiä päivässä massapostituksena? Pateettista.


Reino, lopeta se copy-peistaaminen ja hanki elämä.