En ole hetkeen vuodattanut lukijoille inboxini sisältöä, joten tässä tulee kooste viime viikkojen parhaista paloista. Tai jos tarkkoja ollaan, tässä on melko lailla kaikki viestit, joita ylipäätään olen saanut. Ymmärtänette, miksi en ole käynyt deiteillä viime aikoina.

Ehdotan nyt jotain jota et etsinyt ja jota et todennäköisesti ole aiemmin tehnyt ;) Ryhdypäs tälle herralle kakkosvaimoksi -- siihen asti että ykkösmiehen löydät itse. ...tarjoan laatuaikaa kerran, pari viikossa :) Ja jopa taloudellista tukea, jos haluat. (Ihanaa, joissakin islamistisissa kulttuureissa käytössä oleva usean vaimon politiikka on ilmeisesti saavuttamassa suosiotaan myös Suomessa kantaväestön keskuudessa. Tästä riittäisi Halla-aholle jutunjuurta blogiin ja Facebookiin.)

Otsikko: sponsaisin..
Hei.Varakas,varattu 49v ok herrasmies etsii risteilyseuraa Baltic prinsessalle 22h.Olisitko kiinnostunut? Korvaisin tietty ajankäyttösi ja kulusi :)
(Porauslautalla Tallinnaan viidenkympin villitystä potevan ”herrasmiehen” kanssa = suoranainen lottovoitto meille köyhille yksineläjille! Mitäpä nainen ei tekisi saadakseen uudet Minna Parikat.)


Ja hyvät risteilyvieraat, pikapalkintona tällä risteilyllä Minna Parikan Starlet Red -korkokengät, jotka voit voittaa itsellesi kannen kahdeksan sviitistä.. (Kuva: minnaparikkashop.com)

Asun omassa kämpässä, auto ja huonekalut löytyy, eli omilla toimeen tuleva ; ) ... Jos tällä naisella on esim farkut jalassa, niin katseeni kääntyy välittömästi, en tiiä miksi, mut ne on joteski niin sexyt ; ) Onhan sitä sexyä tietenkin muutakin... ettet vaan aattele mitään ihmeellistä, mut ne vaan on sexyt ; ) Seksin suhteen olen avoin ja kunto mulla ei lopu, sulla kyllä aiemmin ja se on totta, sen perässä en juokse vaan tositarkoituksella liikenteessä, ihminen minäkin olen, kyllä sit seksiä mieli tekee : ) (Sama copy-peistattu, nälkävuoden pituinen viesti on löytänyt tiensä postilaatikkooni siitä lähtien, kun avasin deittiprofiilini. Naisiin tosiaankiin tehdään vaikutus sillä, että ”kämpästä löytyy huonekalut” - se kun ei ole normistandardi kolmekymppisille, kotoaan pois muuttaneille ihmisille. Ja ei, en pidä sinua ollenkaan omituisena, kun pidät farkuista – varsinkaan sen jälkeen, kun ryhdyt paniikinomaisesti selvittämään, miksi farkut ovat ”sexyt”. Mahtavaa myös tietää, että jaksat jynssätä päälläni tuntikausia vielä siinäkin vaiheessa, kun olen itse jo ryhtynyt lukemaan naistenlehteä ja avannut suklaalevyn. Pisteesi kohosivat silmissäni hetkessä.)

Moi, Mä olen se johon sä tutustut ;) (Viesti koostuu tästä yhdestä lauseesta - itsevarmuus kohdillaan.)

onks 42v sitten.ihan liian vanha?:) (Jälleen yhden lauseen pituinen viesti.)

Jatkoa edelliseen: sultahan mä sitä kyselin:)vai,oletko sä mahdollisesti jokin,toinenkin?? (Olin vastannut, että minulle 42-vuotias on liian vanha - mikä käy myös selvästi ilmi profiilistani - jollekin toiselle ehkä ei. Inttäminen ja hermostuminen kannattaa aina ja sillä pääsee pitkälle niin deittimaailmassa kuin elämässä muutenkin!)

Kuten profiilistani huomaat, niin olen aika uusi täällä.. (Olenkin saanut sinulta vasta kolme samaa, copy-peistattua viestiä, ensimmäisen muistaakseni noin vuosi sitten. No, uusi on tietysti suhteellinen käsite.)

olet erittäin kaunis! oletko myös posliini? ;) ja saisinko seksikkään kokovartalokuvasi osoitteeseen sejase (Parinetsinnän kannalta olennaisia asioita on hyvä tarkentaa jo ensimmäisessä viestissä.)

Lähtisikö parin viikon päästä viikonloppuna mökille Porkkalaan? Avoimin mielin ja kaveripohjalta. Osaatko soutaa verkkoja? :D (Juu, tottahan toki mökkiviikonloppu ventovieraan kanssa keskellä skuttaa houkuttaa. Jäännökseni voidaankin sitten naarata järvestä parin viikon päästä?)

...tuli kiinnostunut sinusta, ihmettelin, jos voimme olla ystäviä, kuka tietää voi olla se voisi kasvaa jonkin asian syvä, haluan ystäväni voin jakaa jotain. Olen luottaa sinuun yhteyttä. Tiedän, että tämä posti tulee sinulle yllätyksenä, mutta kohtelemme sitä hyvin, voimme jakaa valokuvia, tuntemaan toisensa paremmin. Toivon kuulevani teidän vastata soon.my (Google, tehkää nyt äkkiä jotain sille käännösohjelmalle! Se ei toimi!)

Haluasin antaa ja saada suuseksiä kanssasi. Tavataanko? Kuvan saa sähköpostilla. (Suoraan asiaan ja turhat lätinät sikseen!)

Joo, Eurooppa on niiin koluttu, yli 80 kaupunkia. Olen suomen huonoiten tunnettu lähi-idän opas, olen asunut siellä vain n. 2.5 vuotta ( Syyria, Libanon, Israel, Palestiina), mutta Amerikka on paremmin hallussa, on tullut lennettyä siellä ammatikseni... ei baarista ulos...jooooo musta ei ole kuin tosi äijjäksi (Vaihda lääkityksesi pikimmiten, nykyinen ei toimi!)

Loppuun vielä ”34 minuutin” mies, joka oli ensin lähettänyt minulle yhden viestin, ja kun vastausta ei kuulunut 34 minuutin sisällä, sähköpostiini ilmestyi seuraava viesti: ?? en tainnu kelvata,no onnea etsintään (Samoin sinulle! Tuolla minuuttiaikataululla tarvitset sitä todella!)