Hyvät lukijat, on aika äänestää kuukauden ällökettä! Äänestysaika jatkuu ensi viikon sunnuntaihin, 6.3. asti, jonka jälkeen julkistan tulokset. Ehdokkaat ovat:

  • Paperiteollisuusmies: ”Mä niiiin tykkään itseäni 20 vuotta nuoremmista blondeista ja olen liikkeellä tositarkoituksella, kuinkas muutenkaan!”
  • Ville: ”Voitaisko panna, jos maksaisin sulle? Mä oon ollut nyt vuoden parisuhteessa, ja mulla on vähän tylsää.”
  • Seiskapäivää-mies: ”Siis eihän siinä ole mitään väärää, että tulee deiteille kännissä ja puoli tuntia myöhässä ja sen jälkeen alkaa puhua paskaa deitit järkänneestä yhteisestä ystävästä. Eihän? Ja btw, sä olet muuten tosi virallinen. Tulisitko muuten mun luokse yöksi?”
  • Pusakkamies: ”Siis miksä olet tollanen? Siis miten on mahdollista, ettet tunnistanut mua yhden kuvan perusteella? Siis sä et vissiin olis lähtenyt mun kanssa ulos ollenkaan, jos olisit tiennyt, että mä leikkaan mun hiuksia! Siis ihq daa!”
  • Maksullista seuraa -mies: ”Voisin tuoda jännitystä elämääsi, jos maksaisit minulle 300 euroa. Jortikkani taipuu joka reikään, mutta kieli väsyy helposti.”
  • 42-vuotias varattu mies: ”Olen rehellinen ja luotettava. Olen varattu, joten voisimme tavata luonasi 1-2 kertaa/kk. Voisin tarjota sinulle teknistä ja taloudellista tukea, koska yksin eläminen on kallista.”

Voit osallistua äänestykseen jättämällä oman suosikkisi nimen/tuntomerkit kommenttina tähän postaukseen. Äänivyöryä odotellessa